Z ogromną radością informujemy o awansie naszej koleżanki, Izabeli Randli, która od stycznia tego roku pełni funkcję Customer Care Manager! 👏
Izabela dołączyła do Valuepack w 2019 roku jako Customer Care Specialist. Jej zaangażowanie i umiejętność budowania relacji z klientami w 2022 roku doprowadziły do objęcia roli Lidera Działu Customer Care. Dzięki swojej wiedzy, profesjonalizmowi i świetnej organizacji pracy, objęcie roli Customer Care Managera było naturalnym krokiem w jej karierze.
Na nowym stanowisku Izabela odpowiada za:
Koordynację nowych projektów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie pakowania produktów naszych klientów, które odpowiadają na ich potrzeby oraz wymagania rynku.
Zarządzanie zespołem Customer Care
Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
Optymalizację procesów i wdrażanie usprawnień
Izabelo, serdecznie gratulujemy i życzymy samych sukcesów w nowej roli!
następne artykuły
W dniach 25-27 września nasza delegacja odwiedziła dwóch kluczowych klientów.