Wywiad z Kamilą Śnitą – Customer Care Managerem
Kamila przez 7 lat zarządzała w Valuepack produkcją. Dzisiaj opiekuje się naszymi biznesowymi klientami. W jaki sposób doświadczenie na produkcji pomaga jej w wypełnianiu obowiązków oraz co lubi w pracy najbardziej? Przeczytaj krótki wywiad z Kamilą.
Kamilo, czym się zajmujesz w Valuepack?
Jestem Customer Care Manager, czyli opiekunem klienta.
Czyli co tak naprawdę robisz?
Dbam o to, żeby klienci byli zadowoleni ze współpracy z nami. Łączę tak naprawdę dwa światy: naszą produkcję i klienta. Komunikuję, czego potrzebuje nasza produkcja i czego potrzebuje klient.
Jak ci idzie to łączenie światów?
Na początku było ciężko (śmiech). Ja wywodzę się z produkcji, bo zarządzałam przez 7 lat produkcją. Wiem więc o czym mówię, mogę od razu odpowiedzieć klientowi na jego zapytanie. Jeśli na przykład ma jakiś projekt, jestem w stanie wyjaśnić, która maszyna będzie najlepsza, co robimy, co możemy, a czego nie możemy. Także to jest fajne.
Co jest najtrudniejsze w twojej pracy?
Właśnie to, że tak jak wcześniej zarządzałam produkcją, to teraz nie mam na nią żadnego wpływu (śmiech). Ja mogę jedynie zakomunikować, co jest potrzebne, co jest niepotrzebne, nic więcej. Ale to jest drobiazg.
A co jest według ciebie najłatwiejsze albo najprzyjemniejsze na twoim stanowisku?
Fajny jest ten kontakt z klientem. Myślę, że dzięki temu, że mam teraz możliwość jeżdżenia do Holandii raz w miesiącu, ten kontakt jest bezpośredni, nie tylko mailowy czy telefoniczny, ale taki face-to-face. I to jest fajne.
Ile osób masz do dyspozycji w swoim zespole i za ile osób jesteś odpowiedzialna?
W tej chwili budujemy dopiero ten dział. Mamy dwie dziewczyny, Izę i Gosię. Obie dziewczyny wprowadzam do zadań i obowiązków, szkolę, przygotowuję do kontaktu z klientem.
A jak długo pracujesz?
Od 2011 roku, czyli już prawie 8 lat.