wróć do listy

Witamy na pokładzie Paulinę Majchrzak, nową asystentkę biura w Valuepack.

Witamy na pokładzie Paulinę Majchrzak, nową asystentkę biura w Valuepack.

Po intensywnych poszukiwaniach udało nam się znaleźć do naszego zespołu nową asystentkę biura. Jak Paulina wspomina proces rekrutacji i co zaskoczyło ją w Valuepack?

Jak trafiłaś na Valuepack i co wiedziałaś o firmie przed rekrutacją?

Jestem ze Szprotawy, więc firma nie była mi całkiem obca. Wiedziałam, że pakowane są tutaj wyroby spożywcze i farmaceutyczne. Kojarzyłam też, że właścicielem jest Holender, miałam nawet okazję poznać go w swojej poprzedniej pracy. Przed przyjściem do Valuepack pracowałam w Kożuchowie, ale chciałam znaleźć dla siebie coś na miejscu. Odwiedziłam portal z ofertami pracy, zaaplikowałam i jestem.

Właśnie, jak przebiegał proces rekrutacyjny?

Chociaż nie dostałam odpowiedzi na ofertę pracy od razu, a po prawie dwóch tygodniach, późniejsze etapy przebiegły błyskawicznie. Dostałam telefon z zaproszeniem na rozmowę w ramach pierwszego etapu rekrutacji. Z panią Kasią umówiłyśmy się już na następny dzień. Dwa dni po pierwszej wizycie w Valuepack, zostałam zaproszona na drugi etap rozmów i najwidoczniej spełniłam wszystkie oczekiwania, bo w październiku zaczęłam pracę.

Czym zajmujesz się na co dzień w Valuepack?

Jako asystentka biura mam bardzo dużo obowiązków z różnych obszarów. Obsługuję gości odwiedzających firmę, zarządzam rezerwacjami sal, dbam o dostępność artykułów biurowych, służę pomocą we wszelkich sprawach administracyjnych, a także jestem wsparciem dla działu księgowości.

Coś Cię zaskoczyło w Valuepack, o czym nie miałaś pojęcia aplikując do firmy?

Przede wszystkim nowoczesność, którą widać w firmie na każdym kroku. Zaczynając od nowoczesnej architektury i dużych, przeszklonych powierzchni, przez automatyzację — wszystko jest na czytnik, każdy pracownik ma swoje dostępy, po dostęp do elektrycznych aut.

To, co rzuca się w oczy to stosunek do pracownika — mamy dodatek za dojazdy do pracy, prywatne ubezpieczenie medyczne, owocowe środy oraz premię frekwencyjną. Pracujemy też nad nowym pomysłem, który ma ułatwić pracownikom rozwój — chcemy zapewniać zespołowi dostęp do literatury branżowej. Jest też oczywiście kurs języka angielskiego.

następne artykuły

Izabela Randla nowym liderem działu Customer Care. Co zmienia się w jej obowiązkach?

Izabela Randla nowym liderem działu Customer Care. Co zmienia się w jej obowiązkach?

wiecej
Więcej
#ValueHer – pół roku za nami! Jak wrażenia?

#ValueHer – pół roku za nami! Jak wrażenia?

wiecej
Więcej

kontakt

skontaktuj się z nami

Kamila Śnita Valuepack Szprotawa

Holandia

Kamila Śnita
Managing Director

Valuepack B.V.
De Vlotkampweg 4
6545 AG Nijmegen

+31 24 642 43 68
hr@valuepack.nl

Katarzyna Ciukowska Valuepack Szprotawa

Polska

Katarzyna Ciukowska
Specjalista ds. personalnych

Valuepack Europe Sp. z o.o.
ul. Nowa 2a Wiechlice
67-300 Szprotawa

+48 68 376 12 10
hr@valuepack.nl