„Kilometry od Serca”: Podsumowanie akcji charytatywnej Valuepack
Przez całe lato walczyliśmy dzielnie, nabijając kilometry w naszej akcji charytatywnej „Kilometry od Serca”. Nie liczył się rodzaj aktywności, tylko pokonany dystans. Wsiedliśmy więc na rowery, rolki, złapaliśmy za kijki do chodzenia, włożyliśmy buty biegowe i wyruszyliśmy w Szprotawę oraz okoliczne tereny. Czas na podsumowanie naszej akcji.
Każdy kilometr się liczy
Wystartowaliśmy 1 lipca, starając się zmobilizować jak największą część naszej Valuepackowej załogi. Każdy kilometr decydował o tym jaką kwotę otrzymamy od Zarządu. I tak – za 5 000 km mieliśmy gwarantowane 500 zł, za 15 000 km – 1000 zł, a za 30 000 km – 1500 zł.
Kwotę tę, na koniec akcji, mieliśmy przeznaczyć na wspólnie wybrany cel charytatywny.
Przeczytaj również: Nabijamy kilometry od serca
Aktywność i integracja
Nasza akcja szybko stała się pretekstem do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu dla wielu naszych pracowników. Była też okazją do spotkania się po godzinach pracy i wspólnej integracji. W ramach akcji zorganizowaliśmy aż dwie wycieczki rowerowe.
Pierwsza odbyła się 27 lipca na trasie Szprotawa-Trzebów. Czekało nas około 20 km drogi w jedną stronę! Nasze połączone siły dały w sumie 326 km, a w połowie wycieczki, we wsi Trzebów, zatrzymaliśmy się na smaczny deser, który dodał nam energii na kolejne zmagania. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się przy naszej nowej siedzibie w Wiechlicach – wtedy jeszcze nasz zakład nie był gotowy do użytku. Zwiedziliśmy jego wnętrza i zgadywaliśmy, gdzie będą stały nasze biurka.
W drugą, nieco krótszą trasę wyjechaliśmy 14 września, tym razem do wsi Stawy Bobrowickie, oddalonej o ok. 12 km od Wiechlic. Początkowo wycieczka była planowana na 31 sierpnia, ale musieliśmy ją przesunąć, bo czekało nas większe wyzwanie…
Przeczytaj również: Kilometry od Serca – zbliżamy się do II progu
Przeprowadzka i przedłużenie terminu
Akcja miała zakończyć się razem z wakacyjnymi miesiącami, czyli 31 sierpnia. W połowie sierpnia wszystkie nasze siły skupiliśmy jednak na czymś innym – przeprowadzce do nowej siedziby firmy! To dlatego postanowiliśmy zmienić termin drugiej wycieczki i dać sobie więcej czasu na nabijanie kolejnych kilometrów.
W połowie sierpnia mieliśmy już na swoim koncie 10 956 km, a skutkiem ubocznym były 441 363 spalonej kalorie!
Przeczytaj również: Valuepack w nowej siedzibie
Wsparcie dla szprotawskich czworonogów
Akcję oficjalnie zakończyliśmy 15 września. Nie udało nam się osiągnąć II progu, czyli 15 000 km. W ciągu dwóch i pół miesięcy przejechaliśmy wspólnie 12 691,94 km! Właściciel Valuepack, Theo Snoek, postanowił nagrodzić nasze starania i zgodził się przeznaczyć na nasz cel 750 zł.
Nie ukrywamy, że kochamy zwierzaki, dlatego postanowiliśmy przekazać te pieniądze na szprotawską fundację „Oczami kota”, zajmującą się poszukiwaniem domu dla bezdomnych kotów i psów. Przy okazji gorąco zachęcamy do adoptowania bezdomnych czworonogów, które czekają na pełen ciepła i miłości dom. Na pewno odwdzięczą się przywiązaniem i będą źródłem radości dla wszystkich domowników.
Wiemy to z własnego doświadczenia – zobacz, jakie zwierzaki rządzą w naszych domach: