wróć do listy

11 lat w Valuepack! Jak wyglądała historia Kamili Śnity, dyrektora zarządzającego?

11 lat w Valuepack! Jak wyglądała historia Kamili Śnity, dyrektora zarządzającego?

Kamila to jedna z najważniejszych osób w firmie! Zaczynała swoją pracę ponad dekadę temu jako koordynator produkcji. W ciągu tych lat spędzonych w Valuepack, udało jej się poznać i zaangażować w życie firmy na tyle, by awansować na stanowisko dyrektora zarządzającego. Przeczytaj, co było największym wyzwaniem w jej karierze i za co ceni Valuepack.

Czy możesz opisać swoją ścieżkę kariery w Valuepack? Od czego zaczynałaś?

Pracę w Valuepack zaczęłam 1 stycznia 2011 roku na stanowisku koordynatora produkcji na stronie medycznej. Wtedy produkcja była znacznie mniejsza, dlatego zajmowałam się zajmowałam się wszystkimi czynnościami okołoprodukcyjnymi: planowaniem, kontaktem z klientem, administracją dokumentów, drukowaniem, szykowaniem zamówień, organizacją produkcji. Wraz z rozwojem firmy dochodziły nowe czynności, klienci i obszary, którymi należało się zająć.

Moja praca to ciągły rozwój. Jak wspomniałam, zaczynałam od koordynatora produkcji, później był specjalista ds. produkcji, manager produkcji, z którego przeszłam na stanowisko Customer Care Manager i byłam odpowiedzialna za opiekę nad klientami, zarówno w Polsce jak i Holandii. Dodatkowo do tej funkcji doszedł nowy zakres, gdy wraz z Natalią Zaciek objęłyśmy stanowisko dyrektora zarządzającego.

Przeczytaj również: Optymalizacja produkcji w Valuepack. Z jakich rozwiązań korzystamy?

Który etap wspominasz z największym sentymentem?

Myślę, że początki, gdy byłam zaangażowana praktycznie w każdy aspekt działań operacyjnych. Dzięki temu, że sama to robiłam, mogę być wsparciem, służyć wiedzą i doświadczeniem, ale także orientować się, gdy ktoś próbuje „czarować” 🙂

Jak odnalazłaś się na stanowisku zarządzającym?

Z nową funkcją pojawiło się sporo nowych wyzwań:

  • Wraz z przeprowadzką na nową siedzibę firmy, pojawiły się nowe możliwości, zamówienia, procesy i klienci.
  • W związku z szybkim wzrostem zamówień, mocno zwiększyła się nasza kadra. Żeby to łatwo zobrazować – w przeciągu zaledwie dwóch lat podwoiliśmy ilość osób zatrudnionych w naszej firmie.
  • Nowa rzeczywistość związana z koronawirusem, której nikt nie mógł przewidzieć.

Myślę, że wspólnie z całym zespołem, pomimo tych wyzwań, albo właśnie dzięki nim, podążamy w dobrym kierunku i cały czas się rozwijamy. Uczestniczyć w tym i widzieć progres jest niezwykle satysfakcjonujące.

Czy Valuepack zmieniał się razem z Tobą? Jaką największą zmianę w firmie widzisz?

Nieskromnie powiem, że tak 😊 Ale tak na poważnie, to jest to droga dwukierunkowa. Ja rozwijam się dzięki Valuepack i Valuepack rozwija się dzięki mnie. Kamienie milowe w historii Valuepack mogłabym wymieniać długo, ale myślę, że tym największym i najbardziej oczekiwanym, było otwarcie nowej siedziby firmy.

Co cenisz sobie najbardziej w swojej pracy?

Ludzi – naszych pracowników, którzy tworzą naprawdę fajny zespół.

Szukasz miejsca, w którym zostaniesz na dłużej? Sprawdź oferty pracy Valuepack w Wiechlicach →

następne artykuły

Valuepack nagrodzony w konkursie Lubuski Mister Budowy!

Valuepack nagrodzony w konkursie Lubuski Mister Budowy!

wiecej
Więcej

kontakt

skontaktuj się z nami

Kamila Śnita Valuepack Szprotawa

Holandia

Kamila Śnita
Managing Director

Valuepack B.V.
De Vlotkampweg 4
6545 AG Nijmegen

+31 24 642 43 68
hr@valuepack.nl

Katarzyna Ciukowska Valuepack Szprotawa

Polska

Katarzyna Ciukowska
Specjalista ds. personalnych

Valuepack Europe Sp. z o.o.
ul. Nowa 2a Wiechlice
67-300 Szprotawa

+48 68 376 12 10
hr@valuepack.nl