Dwudziestolecie Valuepack: nasze początki
W tym roku obchodzimy dwudziestolecie istnienia Valuepack. Theo Snoek postanowił otworzyć swój biznes w 2002 roku w holenderskim Nijmegen. Jak zaczynała się nasza przygoda z usługami z zakresu pakowania? Zobacz kilka wspomnień z pierwszych lat działalności firmy.
1 maja świętowaliśmy podwójnie
1 maja to nie tylko Święto Pracy, to także dzień, w którym powstał Valuepack. Wizja prezesa przedsiębiorstwa, Theo Snoeka, była ambitna – stworzyć przedsiębiorstwo, które zajmie się kompleksową obsługą z zakresu pakowania. Od jednoosobowej firmy, do wielkiego organizmu, w którym pracuje ponad 300 pracowników. Chociaż planowaliśmy huczne obchody dwudziestej rocznicy naszego istnienia, ze względu na sytuację w Ukrainie, skupiliśmy się na innych działaniach. Zamiast wielkiej fety, wracamy wspomnieniami do pierwszych tygodni Valuepack w serii krótkich wywiadów.
Od pomysłu do realizacji
Pomysł na powstanie Valuepack długo kiełkował w myślach prezesa firmy, Theo Snoeka. Swoją ekscytacją i zapałem chętnie dzielił się ze swoimi najbliższymi. Jak początki Valuepack wspominają znajomi Theo ze studenckich czasów? Posłuchaj rozmowy Paula i Judith, którzy od początku byli zaangażowani w rozwój Valuepack.
Go big or go home
„Idź na całość” – tak brzmiało motto pierwszych miesięcy Valuepack. Jak pozyskaliśmy swojego pierwszego klienta?
„W 2002 roku zebrałem swoją determinację i pasję, aby założyć własną firmę zajmującą się pakowaniem i zapukałem do drzwi zarządu, który organizuje znaną międzynarodową imprezę Vierdaagse w Nijmegen.
Byłem świeżo upieczonym absolwentem Zarządzania i Logistyki. W tamtym czasie wielką sprawą było zlecenie zapakowania 45 000 toreb, które zawierały informacje i upominki dla uczestników wydarzenia. To właśnie swoją silną motywacją udało mi się zdobyć zaufanie jednego z członków zarządu organizacji, a dzięki jego wierze w moje umiejętności moja firma zdobyła kontrakt na opakowania z Vierdaagse na 17 lat”.
– Theo Snoek, założyciel i prezes Valuepack
Jak wspomina rozpoczęcie współpracy André Sonneville z Fundacji Vierdaagse?
Przeczytaj również: Najważniejsze wydarzenia w historii Valuepack.
Pakowanie wyrobów medycznych i farmaceutycznych
Kompleksowe pakowanie wyrobów medycznych i farmaceutycznych stanowi olbrzymią część naszej działalności. Te obszary zaczęliśmy rozwijać w 2004 roku i od tego czasu konsekwentnie zdobywamy wiedzę się w tej dziedzinie. Stawiamy na innowacje w naszym działaniu, zdobywamy kolejne certyfikaty i szkolimy swoich pracowników. Jak pracujemy ze swoimi klientami z tego sektora? Na to pytanie odpowiada jeden z naszych klientów — Marc Kroese, dyrektor ASO Europe.