wróć do listy

Dwudziestolecie Valuepack: nasze początki

Dwudziestolecie Valuepack: nasze początki

W tym roku obchodzimy dwudziestolecie istnienia Valuepack. Theo Snoek postanowił otworzyć swój biznes w 2002 roku w holenderskim Nijmegen. Jak zaczynała się nasza przygoda z usługami z zakresu pakowania? Zobacz kilka wspomnień z pierwszych lat działalności firmy.

1 maja świętowaliśmy podwójnie

1 maja to nie tylko Święto Pracy, to także dzień, w którym powstał Valuepack. Wizja prezesa przedsiębiorstwa, Theo Snoeka, była ambitna – stworzyć przedsiębiorstwo, które zajmie się kompleksową obsługą z zakresu pakowania. Od jednoosobowej firmy, do wielkiego organizmu, w którym pracuje ponad 300 pracowników. Chociaż planowaliśmy huczne obchody dwudziestej rocznicy naszego istnienia, ze względu na sytuację w Ukrainie, skupiliśmy się na innych działaniach. Zamiast wielkiej fety, wracamy wspomnieniami do pierwszych tygodni Valuepack w serii krótkich wywiadów.

Od pomysłu do realizacji

Pomysł na powstanie Valuepack długo kiełkował w myślach prezesa firmy, Theo Snoeka. Swoją ekscytacją i zapałem chętnie dzielił się ze swoimi najbliższymi. Jak początki Valuepack wspominają znajomi Theo ze studenckich czasów? Posłuchaj rozmowy Paula i Judith, którzy od początku byli zaangażowani w rozwój Valuepack.

Go big or go home

„Idź na całość” – tak brzmiało motto pierwszych miesięcy Valuepack. Jak pozyskaliśmy swojego pierwszego klienta?

„W 2002 roku zebrałem swoją determinację i pasję, aby założyć własną firmę zajmującą się pakowaniem i zapukałem do drzwi zarządu, który organizuje znaną międzynarodową imprezę Vierdaagse w Nijmegen.

Byłem świeżo upieczonym absolwentem Zarządzania i Logistyki. W tamtym czasie wielką sprawą było zlecenie zapakowania 45 000 toreb, które zawierały informacje i upominki dla uczestników wydarzenia. To właśnie swoją silną motywacją udało mi się zdobyć zaufanie jednego z członków zarządu organizacji, a dzięki jego wierze w moje umiejętności moja firma zdobyła kontrakt na opakowania z Vierdaagse na 17 lat”.

– Theo Snoek, założyciel i prezes Valuepack

Jak wspomina rozpoczęcie współpracy André Sonneville z Fundacji Vierdaagse?


Przeczytaj również: Najważniejsze wydarzenia w historii Valuepack.


Pakowanie wyrobów medycznych i farmaceutycznych

Kompleksowe pakowanie wyrobów medycznych i farmaceutycznych stanowi olbrzymią część naszej działalności. Te obszary zaczęliśmy rozwijać w 2004 roku i od tego czasu konsekwentnie zdobywamy wiedzę się w tej dziedzinie. Stawiamy na innowacje w naszym działaniu, zdobywamy kolejne certyfikaty i szkolimy swoich pracowników. Jak pracujemy ze swoimi klientami z tego sektora? Na to pytanie odpowiada jeden z naszych klientów — Marc Kroese, dyrektor ASO Europe.

Chcesz dołączyć do międzynarodowej firmy z piękną historią i planem na dalszy rozwój? Zobacz nasze oferty pracy →

następne artykuły

Kim jest i czym zajmuje się Customer Care Assistant? Rozmowa z Joanną Urban.

Kim jest i czym zajmuje się Customer Care Assistant? Rozmowa z Joanną Urban.

wiecej
Więcej
Kilometry od Serca – zbliżamy się do II progu!

Kilometry od Serca – zbliżamy się do II progu!

wiecej
Więcej

kontakt

skontaktuj się z nami

Kamila Śnita Valuepack Szprotawa

Holandia

Kamila Śnita
Managing Director

Valuepack B.V.
De Vlotkampweg 4
6545 AG Nijmegen

+31 24 642 43 68
hr@valuepack.nl

Katarzyna Ciukowska Valuepack Szprotawa

Polska

Katarzyna Ciukowska
Specjalista ds. personalnych

Valuepack Europe Sp. z o.o.
ul. Nowa 2a Wiechlice
67-300 Szprotawa

+48 68 376 12 10
hr@valuepack.nl